O xogo é un elemento moi motivador na aula. Aprender xogando permítenos aplicar e consolidar conceptos xa adquiridos de forma significativa. O alumnado convírtese no protagonista da súa propia aprendizaxe.
Axudámosche a descubrilo.
Anímaste a xogar?
Que faremos?
Breve introducción teórica
1. Diferencias entre ABJ e gamificación.
2. Neuroeducación:
Aplicación da neurociencia ao ámbito educativo
Circuito D.A.S.
3. Beneficios do ABJ:
Áreas que desenrolamos xogando: cognitiva, emocional e social
Funcións executivas.
Adquisición de competencias: lingüística, matemática, social e cívica, entre outras.
4. Clasificación dos xogos de mesa:
Tipos de xogos de mesa.
Mecánicas dos xogos.
5. Tipoloxía dos xogadores
Parte práctica
1. Testeo dos xogos:
Aprender a aprender a xogar
Analizar os xogos (beneficios, competencias, entre outros)
Conclusiones e posta en común do xogado.
2. Guía para crear adaptacións á aula.
Estivemos no CFR de Ourense, Ceip Plurilingüe Calvo Sotelo, entre outros.
Algo está cambiando no modo de educar.
Ti podes ser parte dese cambio.
Se vives en Santiago de Compostela ou podes desplazarte, ésta é a túa opción.
Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos e mostrarlle publicidade relacionada coas súas preferencias mediante a análisise dos seus hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta o seu uso.