Formación ABX
imagealt
O xogo é un elemento moi motivador na aula. Aprender xogando permítenos aplicar e consolidar conceptos xa adquiridos de forma significativa. O alumnado convírtese no protagonista da súa propia aprendizaxe. 

Axudámosche a descubrilo. 

Anímaste a xogar?

Que faremos?

Breve introducción teórica

1. Diferencias entre ABJ e gamificación.

2. Neuroeducación:

  • Aplicación da neurociencia ao ámbito educativo
  • Circuito D.A.S.

3. Beneficios do ABJ:

  • Áreas que desenrolamos xogando: cognitiva, emocional e social
  • Funcións executivas.
  • Adquisición de competencias: lingüística, matemática, social e cívica, entre outras. 

4. Clasificación dos xogos de mesa:

  • Tipos de xogos de mesa.
  • Mecánicas dos xogos.

5. Tipoloxía dos xogadores

Parte práctica

1. Testeo dos xogos:

  • Aprender a aprender a xogar
  • Analizar os xogos (beneficios, competencias, entre outros)
  • Conclusiones e posta en común do xogado.

2. Guía para crear adaptacións á aula. 

imagealt

Relatores habituais nos Centros de Formación e Recursos de Profesorado no ámbito do Aprendizaxe Basado en xogos, Metodoloxías Activas e Innovadoras. 

imagealt

Estivemos no CFR de Ourense, CEIP  Calvo Sotelo, CEIP Fogar de Carballo, CEIP Fermín Bouza Brey, Asociación Mudare, CEIP Sofía Casanova, Escola de Tempo libre don Bosco, Encontro Educativo Galego nas súas tres edicións, Congreso Emocionalmente de León celebrado na UNED, entre outros moitos. 

Se vives en Santiago de Compostela ou podes desplazarte, ésta é a túa opción.

Se non vives preto nin podes desplazarte a Santiago de Compostela podes elexir esta opción.

Se preferides que nos despracemos ao voso centro ou CFR contactade con nós

Produto engadido a túa lista de desexos
Producto engadido para comparar

Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos e mostrarlle
publicidade relacionada coas súas preferencias mediante a análisise dos seus
hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta o seu uso.