Envío e devolucións

Chafarís envía con empresas de reparto de ámbito nacional:

  • España (Península): 4,95 €. Gratuitos a partir de 50 € de compra. Envío con Correos Express con entrega en 24-48 h

  • Islas Baleares: 5,95 €. Gratuitos a partir de 50 € de compra. Envío con Correos con entrega en 48-72 h

  • Portugal: 4,95b€. Gratuitos a partir de 50 € de compra. Envío con Correos Express con entrega en 48-72 h. 

  • Islas Canarias, Ceuta y Melilla non se realizan envíos de momento. 

Se fas o teu pedido na fin de semana non se tramitará ata o seguinte día laborable e se realizas o pago por transferencia bancaria, o envío non se procesará ata que recibamos o comprobante de pago ou transferencia en conta.

¿Poido recoller o meu pedido na tenda?

  • Sí, por suposto. Podes realizar o teu pedido online e recollelo na nosa tenda, só es preciso elexir esta opción na tramitación do teu pedido. Cando teñemos preparado avisarémoste para que pases a recollerlo cando mellor che veña na R/ Algalia de Arriba, 16 Bajo, Santiago de Compostela, A Coruña, España.
  • Esta opción non tén ningún coste añadido para o cliente.

A onde cho enviamos?

  • De momento só realizamos envíos á Península, Baleares e Portugal.
  • Para envios europeos ou Ceuta e Melilla contactade con nós no teléfono 981069422 ou en hola@chafaris.es

¿Son seguras as compras que relices na nosa web?

  • Sí todas as compras que realices na nosa web son 100% seguras e sen coste adicional, todas as compras realizadas a través da nosa pasarela de pago do Banco Santander son 100% seguras xa que os datos das tarxetas de crédito se introducen nunha páxina segura e se transfiren mediante SSL.
  • O envío de dita información se realiza a través do protocolo de seguridade SSL (Secure Socket Layer), que encripta a información que nos envía antes de que nos chegue para protexela de terceiros. En ningún caso se almacenan os datos que poidan relacionar a identificación do medio de pago coa identidade do seu titular.

¿Como fago o pago?

  • Podes pagar coa tua tarxeta de crédito ou débito a través da nosa pasarela de pago segura do banco Santander. O pago se confirma de maneira inmediata e o teu pedido se prepara.

  •  Bizum, poderás realizar as túas compras online de maneira rápida e segura. Só tes que elexir a opción “Pagar con Bizum”, indicar o teu número de teléfono, introducir a túa clave Bizum e validar a operación. ¡Así de fácil!.

  • Paypal, se tes unha conta Paypal podes facer o pago a través dela. A transacción realizarase a través da conta persoal do Usuario en dita plataforma, sendo a única responsable de calquera problema relacionado co pago. 
  • Stripe: o proceso de pago é sinxelo, o usuario ingresa o número da súa tarxeta bancaria e realizase a través da súa plataforma segura. 

  • Transferencia bancaria
    Ao seleccionar esta forma de pago, ao final do proceso recibirás un e-mail co número de conta no que ingresar o importe. Na transferencia, indica claramente o teu nome, apelidos e nº de pedido. 
    Debes realizar a transferencia dentro dos 3 días laborables seguientes á confirmación do teu pedido. Normalmente as transferencias se reflexann na nosa conta con 24 o 48 horas de demora. O envío do pedido non se realizará ata que recibamos a transferencia ou o cliente nos envíe o xustificante por e-mail. Se aos 7 días non recibimos a transferencia o pedido cancelase automáticamente.

Devolucións

  • Se fixeche un pedido na nosa web e non quedache satisfeito, cambiámoscho, facemosche a devolución do importe ou un cheque agasallo. A túa satisfación é máis importante para nós.

¿Como devolvo un producto?

  • Dispós de 15 días desde a recepción do pedido para realizar un cambio ou devolución. Envíanos un correo electrónico a devoluciones@chafaris.es ou no Tfno: 981 06 94 22 de 10:00 a 14:00 h o de 17:00 a 20:30h e indicaremosche todos os pasos.

  • Todos os productos deben estar en pecfecto estado co seu embalaxe orixinal para que podamos tramitar a devolución. No caso de recibir a mercancía dañada ou sin o seu embalaxe non será posible tramitar o cambio. Cando recibamos a devolución e comprobemos que está en boas condicións, reintegraremos o importe na conta bancaria que nos indiques nun plazo máximo de 5 días. Os costes de envío dos productos corren a cargo do cliente, excepto se a devolución se produce por defectos na mercancía ou un erro do servicio.

  • Condicións especiais campaña de Nadal 2020/2021: en tódolos pedidos realizados dende o 01/11/2020 ata o 05/01/2021 terán un prazo excepcional de devolución ata o 15/02/2021 coas condicións anteriormente citadas. 

Outras preguntas habituais

  • ¿Tedes tenda física? Sí a nosa tenda física está na R/ Algalia de Arriba, 16 Baixo. 15704 Santiago de Compostela ( A Coruña), España.

¿Ofrecedes descontos para centros educativos, profesionais do ambito educativo, institucións, asociacións o demáis colectivos?

  • Sí, ofrecemos un 15% de descuento para estos colectivos, ademáis de asesoramento personalizado. Se buscas algo que non atopas na nosa web escríbenos a hola@chafaris.es ,realizaremos unha búsqueda nos nosos distribuidores do tipo de producto que precises e comunicaremosche as opcións que temos dispoñibles.

Non te quedes con ninguna dubidada, escríbenos a hola@chafaris.es ou chámanos ao 981 06 94 22 de 10:00 a 14:00 h ou de 17:00 a 20:30h, estaremos encantados de axudarte.

Reclamacións

  • Existen follas de reclamacións a disposición dos usuarios particulares da web www.chafaris.es
Produto engadido a túa lista de desexos
Producto engadido para comparar

Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos e mostrarlle
publicidade relacionada coas súas preferencias mediante a análisise dos seus
hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta o seu uso.